Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Harriet Margareta NIlsson - 12 oktober 2012 15:30

Hela veckan har rusat på och jag har inte fått fingrarna på tangentbordet en enda gång i syfte att skriva på min blogg....men som någon klok sa -" blogga för man när man känner för det - annars blir det bara krystat!"

Jag håller helt och fullt med!

Tro för den delen inte att det inte hänt något under veckan. Jag har som vanligt lyckats boka in möten med nollmarginal emellan - tror att jag har superkrafter faktiskt - kan ta mig från plats till plats på nolltid   

Nåja, så är det ju faktiskt inte i praktiken och det borde jag efter mina 49 år i jordelivet förstå!

Veckan har gett mycket inspriation och byggmassa! I måndags träffade jag och två andra driftiga tjejer Julia - denna fantastiska Julia som kör halva Sverige runt och presenterar sina Morgonsoffor! Med ett innehåll som liknas av TV4:s innehåll, med intervjuer, nyheter, trisskrap och reklampauser. Det fiffiga är att det är alla företagssamma människor på varje plats som skapar innehållet - urbra konsept som vi nu ska försöka få till i Katrineholm!

Sedan har ett par styrelsemöten passerat liksom andra bra strategiska träffar. Kundmöten och vänmöten har också ingått!

Just nu sitter jag och längtar tills jag och maken ska ta tåget till Stockholm för att gå på Konserthuset och få uppleva "Red Bull Flying Bach"....jag lovar - kommer nog att få en hel del att skriva om efter det. Breakdance möter klassiska verk av Johan Sebastian Bach!!! Kan inte bli bättre!

Så - So long!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Med livet som arena väljer jag att ta täten och fylla det med upplevelser.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

På gång

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards