Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Det händer mycket nu....

Av Harriet Margareta NIlsson - 23 september 2012 11:43

Med ett färskt bygglov i hamn så håller vi på för fullt och planerar, ändrar planer och kommer sedan tillbaka i ursprungsplanerna igen. Det är så spännande att ha en helt tom sida som ska fyllas med innehåll som denna som jag snabbt liknar med att få ihop dessa just nämnda planer. Runt fönster i köket förståss och panorama fönster mot havsutsikten gör att vi kommer än mer nära naturen - GILLA. Tänk att få gå hödsten till mötes med detta och även ha möjligheten att göra en massa gott i arbetet. Destinationsutveckling av platsen Katrineholm - Sveriges Lustgård i både större processer för besöksnäringen och handeln, liksom ständig utveckling med nya härliga evenemang och mässor.

Just nu fullt upp med planering av Järnvägens 150 år i Katrineholms som firas extra i samband med Katrineholms Bomässa - där vi lyfter fram "We are the world" projektet som flera musiktalanger från Katrineholm ligger bakom. Med Ida Gärling och Karin Karlsson i spetsen skapade man en egen version av den låt som blev språngbrädan för engagemang för ett kvarts sekel sedan. Se videon på YouTube!!! Till detta får vi stifta bekantskap av Hiphop bandet Panetoz som har varit delaktiga och drivande i fler processer att ge ungdomar möjlighet att göra sin musik synlig....även om de kanske mest är kända för sommarens stora hit "Dansa Pausa". Se dem alltså den 3 november i Duveholmshallen i Katrineholm. Kan även avslöja att den dagen kommer att bli lite historiskt ur perspektivet vision 2025 - Läge för Liv & Lust   

I mitt arbete på KFV Marknadsföring arbetar vi naturligtvis också med affärsutveckling för näringslivet i stort och vill gärna vara med där det går!!!

Tillsammans är vårt koncept - för ensam är inte stark - men i gemenskap kan man uträtta mycket!!!


Nåväl - högen med ren tvätt som ska strykas kallar....till nästa gång - ge järnet!!!

Harriet



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Harriet Margareta NIlsson - 26 oktober 2012 17:47

Jahaja...två veckor sedan sist.... Snabb resumé - Flying Steps på Konserthuset och Red Bull flying Bach!!! Helt galet fantatiskt! Breakdance och balett till Bach...tänk er konståkning med piruetter...FAST på huvudet. Man har ju sett breakare "spinn...

Av Harriet Margareta NIlsson - 12 oktober 2012 15:30

Hela veckan har rusat på och jag har inte fått fingrarna på tangentbordet en enda gång i syfte att skriva på min blogg....men som någon klok sa -" blogga för man när man känner för det - annars blir det bara krystat!" Jag håller helt och fullt med!...

Av Harriet Margareta NIlsson - 1 oktober 2012 18:28

    Sitter en stund och samlar mig inför en middag i fantastisk slottsmiljö...Har förmånen att konferera med Turistchefer från Sörmland på vackra Sparreholms slott. I en prunkande höstskrud och med fantastiska historiska anslag i form av design. Då...

Av Harriet Margareta NIlsson - 30 september 2012 19:13

Att vara i femtioårsåldern och köra party och vara vaken till fram på småtimmarna två nätter i rad är inte min lekamen formad för. Att sedan sova till mitt på dagen är heller inte en vanlig rutin för densamma. Det är som om alla funktioner slutar fun...

Av Harriet Margareta NIlsson - 24 september 2012 17:49

Måndags eftermiddagen börjar övergå i kväll och jag ställer snart in bilens riktning mot Nyköping och kvällens klasser på Sunlight. Dagen har varit full av intryck i vanlig ordning. Planering och struktur har lagts för det som kommer att forma en för...

Presentation


Med livet som arena väljer jag att ta täten och fylla det med upplevelser.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

På gång

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards