Alla inlägg den 30 september 2012

Av Harriet Margareta NIlsson - 30 september 2012 19:13

Att vara i femtioårsåldern och köra party och vara vaken till fram på småtimmarna två nätter i rad är inte min lekamen formad för. Att sedan sova till mitt på dagen är heller inte en vanlig rutin för densamma. Det är som om alla funktioner slutar fungera - eller i allafall, funktionerna måste konfigureras om....Lika kul som det är att hamna utanför rutinerna - lika frustrerande är det att inse att man inte är 20 år längre....även om det kändes så både natten till lördag och söndag.

Nu har vi nämligen sagt hej till lillstora syter som kommer att resa iväg ett år för att göra gott i Europa i ett område som är så nära men ändå fortfarande ligger i en zon som är orolig - mitt i civilisationen och ändå inte. Och då är ett ilandsproblem som att man inte klarar av att vara på fest två kvällar/nätter i rad rätt så banalt  


Go kväll alla - sfullspäckade dagar och kvällar vnätar den här veckan...hoppas tid ges till lite reflektion på vägen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Med livet som arena väljer jag att ta täten och fylla det med upplevelser.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

På gång

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards