Alla inlägg den 24 september 2012

Av Harriet Margareta NIlsson - 24 september 2012 17:49

Måndags eftermiddagen börjar övergå i kväll och jag ställer snart in bilens riktning mot Nyköping och kvällens klasser på Sunlight. Dagen har varit full av intryck i vanlig ordning. Planering och struktur har lagts för det som kommer att forma en förhoppningsvis ny tradition i Katrineholms näringsliv. Expo´t - ett samarrangemang av fler för att göra gott för många!! Jag har skaffat en mentor idag - jag är stolt över mig själv att äntligen kommit till skott och ofta tror man att ingen är intresserad av att avsätta del av sin tid för att vara bollplank åt mig! Tror jag kommer att utvecklas än mer och få fler bra möten med henne!!

Efter att eftermiddagens all administration nu är avklarad - sätter jag mig i bilen med kvällens klassers musik högt ur högtalarna för att bli inspirerad!

Hörs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Med livet som arena väljer jag att ta täten och fylla det med upplevelser.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

På gång

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards